Реєстрація | Вхід
Головна » Статті » Мої статті

>>> Читати тут <<<

 

П Р О Т О К О Л

робочих зборів Маріупольського професійного ліцею сфери послуг і торгівлі

 

від 26 червня 2015 року                                  

 

 

Кількість членів колективу  - 53 чол.

Присутні                                 - 48 чол.

Відсутні з поважних причин  - 5 чол.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Звіт директора МПЛСПіТ Казанцевої Тамари Дмитрівни про свою діяльність перед педагогічним колективом у 2014/2015 навчальному році.

 

СЛУХАЛИ:

Директора МПЛСПіТ Казанцеву Тамару Дмитрівну., тези виступу:

а) за рахунок бюджетних коштів – 424 чол.

У 2014-2015 навчальному році випущено – 236 кваліфікованих фахівців  (зимовий випуск - 136чол.,  літній випуск - 69чол., за результатами поетапної атестації - 31чол.)

З випущених учнів, які закінчили повний курс навчання і отримали дипломи:

  • ​Кухар – 54 чол.
  • ​Кухар, кондитер – 50 чол.
  • ​Продавець продовольчих товарів, контролер-касир – 74 чол.
  • ​Офіціант, бармен – 27 чол.

Отримали дипломи з відзнакою - 13 чол. (Купрікова Л., Велигодська А., Антошкіна Д. (гр..№11) Хартухова І. (гр..15), Білик А. (гр..16), Герінг В., Нудьга Т.(гр.12), Дегтяр А., Петрикіна Т., Попович Я. (гр.№14), Єфремов С., Ільїна А., Лівієрату М. (гр..№13)

Дипломи кваліфікованого робітника – 205шт.

Свідоцтва про отриману кваліфікацію – 31шт.

Працевлаштування випускників зимового випуску - 85%.

Станом на 26.06.2015р. контингент учнів складає 179 чол.

  • ​Кухар – 53 чол.
  • ​Кухар, кондитер – 53чол.
  • ​Продавець продовольчих товарів, контролер-касир – 49чол.
  • ​Офіціант, бармен – 24чол.

б) за договором з приватними особами (контракт)  з професії  «Кухар» – 10 чол.

в) втрата контингенту:

    за навчальний рік – 27 чол.

    

       з них:

     - перевід до інших навчальних закладів: ПТНЗ – 1 чол.

     - інші причини – 26 чол.

 

Пропуски уроків учнями за рік:

 

з/п

Вид навчання

Пропущено

Всього годин

Із них

На 1-го учня

З поважних

причин

Без поважних

причин

З поважних

причин

Без поважних

причин

1.

Теоретичне

5885

3308

2577

7,78

6,06

2.

Практичне

7629

4326

3303

10,18

7,77

 

Разом :

13514

7634

5880

17,96

13,83

 

 

2. Створення умов для варіативності навчання та заходи щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес:

  1. Колектив ліцею працює над проблемою: «Гуманізацію та професіоналізм в масове харчування сферу послуг і торгівлі» шляхом впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес. У навчальні плани внесені предмети по розвитку ділової ініціативи  і комерціалізації, а саме: „Ділова активність”, ”Основи підприємницької діяльності”, „Основи винахідництва”, як предмети, що вільно обираються.
  2. Проведені інструктивно-методичні засідання з викладачами:
  • Впровадження інноваційних,  технологій у процес навчання предметів гуманітарного циклу
  • Розвиток інформаційно-комунікаційних  навичок  уроках спецдисциплін;
  • Система модульного, блочного  навчання на уроках спецдисциплін

Працює мережа INTERNET.

  Педагогічний колектив працює за наступними  напрямам:  впровадження в навчальний процес інноваційних, інформаційно-комунікаційних  технологій навчання, вивчення нових технологій виробництва та нової техніки, активізація учнів, застосування прийомів майстер класу на уроках виробничого навчання. Протягом року в навчальний процес впроваджувалися інноваційні технології навчання:

  • ділова активність та ініціатива;
  • блочно-модульне навчання ;
  • інформатизація та комп’ютеризація навчального процесу;

 

    В ліцеї реалізуються такі колективні форми методичної роботи:
педагогічна   рада, інструктивно-методичні наради,   методичні   комісії, семінари-практикуми, психолого-педагогічний семінар, «Школа молодого викладача», «Школа молодого майстра», творчі групи тощо.  

     В ліцеї працює дві методичні комісії. Кожна комісія має план роботи.                  На засіданнях методичних комісій розглядались всі питання відповідно планів роботи, питань пов’язаних з навчально-виховним процесом, удосконаленням методичної роботи:

         - «Використання інноваційних технологій навчання»;

-​ «Аналіз проблемних ситуацій на уроках теоретичного та виробничого навчання»;

-​ «Проведення уроків-презентацій, семінарів, круглих стлів»;

-​ «Методи роботи малими групами»;

-​ «Методи креативного навчання»;

-​ Підготовки та проведення відкритих заходів.

-​ Проведення конкурсів професійної майстерності, семінарів, майстер-класів.

У плані роботи ліцею на 2014-2015 навчальний рік методична робота спланована для всього колективу в цілому, а також індивідуально для кожного педагогічного працівника.

У ліцеї працюють «Школа молодого викладача» - керівник Малай І.Б.- заступник директора з навчально-виробничої роботи, «Школа молодого майстра» - керівник Кряжевських Н.П.- старший майстер. Робота шкіл планується керівниками на навчальний рік. Методист Панченко Н.П. в цьому році згідно плану роботи проводила заходи з двома новими майстрами виробничого навчання та заохочувала всіх майстрів до плідної співпраці.              

З метою вивчення і аналізу роботи з молодими майстрами на засіданнях методичних комісій заслухали доповіді:

  • «Про роботу з молодими майстрами виробничого навчання» (методист Панченко Н.П.);
  • «Моє бачення місця майстра в/н у вихованні і навчанні дітей в нашому ліцеї» (майстер в/н Зарянкіна Н.М.);
  • «Молодий майстер – інноваційний підхід до освітньо-виховного процесу» (майстер в/н Мороховська І.І.).

       З метою обміну досвідом і удосконалення створення методичних розробок і методики проведення відкритих уроків розглянути і обсудити матеріали:

  • з професії «Офіціант, бармен», методичні розробки уроків виробничого навчання,  урок – презентація на тему:
  • «Приготування гарячих напоїв на основі чаю» (майстер в/н Завізна Н.І.);
  • «Інтерактивне навчання» (майстер в/н Кисла М.В.).

 

  • з професії «Продавець продовольчих товарів, контролер-касир»:
  • методичний посібник по вивченню асортименту товарів, презентації            «Риба та рибні продукти» (майстер в/н Горяінова І.І .).

Методичні розробки відкритих уроків на теми:

  • «Кондитерські фруктово-ягідні вироби (майстер в/н Дзюбенко А.В.);
  • «Робота на контрольно-касових апаратах» (майстер в/н Щербань Н.М.),
  • інноваційна розробка на тему: «Продаж товарів в супермаркетах, розрахунок товарів на розрахункових вузлах»;
  • презентація на тему: «Історія контрольно-касового обладнання. Види контрольно-касових апаратів».

 

  • з професії «Кухар, кондитер» методичні розробки уроків на теми:
  • «Приготування страв з риби та морепродуктів», «Борошняні вироби з дріжджового тіста» (майстер в/н Кіліна Ф.В.);
  • «Приготування страв з птиці», «Оздоблення тістечок» (майстер в/н Шуляк Т.М.);
  • «Особливості приготування та подавання українських борщів» (майстер в/н Ковтун О.О.);
  • «Особливості грецької кухні» (майстер в/н Любієва В.М.) та інші.

Також були розглянуті та обговорені методичні матеріали до відкритого семінару серед майстрів виробничого навчання з показом «майстер-клас»: « Промоушен-акції в підприємствах торгівлі з елементами мерчандайзингу» (з професії «Продавець продовольчих товарів, контролер-касир »), «Інновації в приготуванні та подачі кулінарних страв» (з професії «Кухар») ; « Лате-арт» , « Смузі- перспективний напій для барів» (з професії «Офіціант,бармен».

В ліцеї проводяться систематично різні семінари, колоквіуми, засідання на педагогічні теми: «Психолого-педагогічні основи сучасного уроку», «Психологічні особливості особистості – екстраверт, інтроверт»         (викладач Шаруда Д.А.)., «Методи мотивації навчання на уроці», «Професійне навчання в Японії» (майстер в/н Щербань Н.М.), «Конфлікт між учнем і викладачем» (викладач Ромащенко К.В.)

Методист Панченко Н.П. організувала цикл навчальних занять на тему: «Концепція сучасного уроку». Майстри виробничого навчання підготували відповідні матеріали для проробки теми: «Вивчення методик проведення уроків виробничого навчання» - «Все про вступний інструктаж» (Шуляк Т.М.), «Поточний інструктаж»( Горяїнова І.І.), «Заключний інструктаж», «Інноваційні методики навчання та їх використання в навчальному процесі» (Завізна Н.І.), «Методика проведення уроків виробничого навчання при вивченні операційних тем» (Дзюбенко А.В.), «Методика проведення уроків при виконанні комплексних робіт» (Комендантова О.М.). Викладачі, також підготували відповідні матеріали на теми: «Методика проведення занять з професійно-теоретичної підготовки» (Ломакіна І.І.), «Методика проведення семінарів» (Ромащенко К.В.), «Традиційні та інноваційні методи навчання» (Ржевська Л.Г.).

Педагогічні працівники нашого ліцею беруть активну участь у конкурсах та методичних заходах, які проводить НМЦ ПТО: викладачі - Малай І.Б., Панченко Н.П., Ржевська Л.Г., Ромащенко К.В., Ломакіна І.І.; майстри виробничого навчання - Кисла М.В., Ковтун О.О.

З метою поширення кращого педагогічного досвіду педагогам ліцею потрібно налагодити постійне взаємовідвідування уроків та проведення відкритих уроків згідно графіка.

В цілому плани роботи виконані. В кінці навчального року була проведена виставка методичних наробок: презентацій, доповідей, методичних розробок за темами уроків теоретичного і практичного навчання, лабораторних робіт, посібників, тестових завдань та ін. Всі заплановані відкрити заходи проведені. За підсумками року були заслухані звіти викладачів та майстрів виробничого навчання та складені підсумкові звіти.

      Одна з основних складових частин усієї навчальної діяльності – це професійна підготовка учнів. Виробниче навчання поділяється на 5 частин:

1. Формування професійних умінь та навичок учнів.

2. Виробнича праця учнів - основний засіб виробничого навчання.

3. Зв'язок теорії та практики.

4. Структура виробничого навчання – це навчання учнів на полігонах, в навчальних майстернях та ін.

5. Навчально-матеріальне оснащення виробничого навчання, обладнання, робітничий інструмент та технологічна документація. Усі перераховані вище складові є в ліцеї та постійно оновлюються.

     Учні ліцею проходять виробниче навчання в лабораторії і навчальних майстернях ліцею, а також на підприємствах громадського харчування і торгівлі міста:

- Комунальне підприємство громадського харчування «Восток»;

- ТОВ(Фоззіфут);

- Товариство «Хлеб Дюселей»;

- ТДВ Маріупольський комбінат дитячого харчування;

- Супермаркети «Сільпо», «АТБ», «Обжора», «Велика кишеня», 

  «Брусниця» та ін.

   В ліцеї є план проведення конкурсів професійної майстерності. Впродовж року  проводились заплановані заходи з учнями другого і першого року навчання. Такі, як конкурс серед учнів другого року навчання:

  • з професії «Кухар»  на тему: «Холодні закуски»;
  • з професії «Офіціант, бармен» на тему: «Різдвяні свята»;
  • з професії «Кондитер» на тему: «Тістечка, види оформлення»;
  • з професії «Продавець продовольчих товарів, контролер-касир» на тему: «Обслуговування у відділі «кондитерські товари»;

Серед майстрів виробничого навчання проведено конкурс «Майстер-клас на тему:  «Моя професія».

   Продовж року було виконано повністю план по  проведенню семінарів серед майстрів виробничого навчання  на тему: «Охорона праці на виробництві», «Майстер-клас з приготування страв подачі і оформлення», «Флейрінг» (з професії «Офіціант, бармен» ), «Тортодекорування», «Організація продажу товарів у відділі «Молочна гастрономія» та ін.

     Проводяться семінари-практикуми «Психолого-педагогічні основи сучасного уроку». Методистом проведений семінар на тему: «Сучасний психологічний підхід до проблем індивідуалізації навчання».  Дзюбенко А.В. підготувала доповідь «Формування особистості в колективі», Щербань Н.М. - «Мала група і колектив», Щуляк Т.М. – «Мотивація та діяльність», «Активізація особистості в системі відношень відповідальної залежності».

В поточному році була проведена атестація директора Казанцевої Т.Д.  на відповідність займаній посаді.

 

3. Участь у спортивному житті міста:

Учні ліцею приймали участь в обласних і загальноміських змаганнях і досягли успіхів:

- 7 місце серед ліцеїв міста Маріуполю:

- 6 місце з баскетболу серед дівчат;

- 7 місце з баскетболу серед юнаків;

- 7 місце з волейболу серед дівчат;

- 7 місце з волейболу серед юнаків;

- 6 місце з настільного тенісу ;

- 8 місце з футболу серед юнаків.

 

4.  Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи:

Протягом навчального року в ліцеї працювали гуртки:

  • художньо-естетичного напрямку.

Спортивні секції:

  • з футболу;
  • волейболу;
  • настільного тенісу;
  • шахово-шашковий гурток;
  • баскетболу

Предметні гуртки

Художньої самодіяльності:

  • вокальний;
  • танцювальний

 

5. Забезпечення керівником професійно-технічного навчального закладу моніторингу та прогнозування проблем ринку праці регіону у робітничих кадрах з метою відповідного формування контингенту учнів, слухачів професійно-технічного навчального закладу:

- підтримується постійний зв’язок з Маріупольським центром зайнятості населення. Ліцей брав участь у тендері та отримав право на підготовку і перепідготовку незайнятого населення з професії «Кондитер»;

- протягом року проводились ярмарки професій в яких ліцей приймав активну участь;

 - налагоджено тісний зв’язок з підприємствами міста і їх керівниками з питань потреби підприємств у робітничих кадрах.

 

 6. Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу:

 - ліцей  частково  комп’ютеризовано та  підключено до мережі «Internet»: комп’ютерний клас, бухгалтерію, бібліотеку, кімнати майстрів виробничого навчання . У кабінет директора комп’ютер обладнано веб-камерою для проведення онлай-конференцій та скап-зв’язку.

 

 7. Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів і педагогічних працівників:

забезпечена організація харчування буфетною продукцією та медичне обслуговування учнів та педагогічних працівників;

-  у зв’язку з відсутністю їдальні в ліцеї учням сиротам виплачується компенсація за харчування

- кожного року проводиться медичний огляд учнів і педагогічних працівників

 

 8. Робота профспілки базується на основі колективного договору. Взаємовідносини адміністрації ліцею і колективу здійснюються в строгій відповідності з законодавчими актами і колективним договором.  За 2014-2015 навчальний рік було надано матеріальна допомога  працівникам ліцею в розмірі 200-250грн. (на одну особу). Організовувались відвідування хворих  педпрацівників і учнів у лікарнях. За рахунок путівок соцстраху педагогічні працівники мали нагоду на відпочинок та оздоровлення.

    Профспілковий комітет приділяв увагу працівникам і ветеранам ліцею, вітав квітами, грамотами з урочистими святами, ювілеями та з днем народження. Діти педагогічних працівників були забезпечені подарунками до Нового року.  Проводились урочисті заходи, як для педагогічних працівників так і для учнів – святкування дня Святого Миколая, Нового року, Дня закоханих, 8 Березня та інші. Приймали активну участь у загальноміських заходах: День міста, День захисника Вітчизни, «За Єдину Україну», До першого та дев’ятого травня.

     Виплачено працівникам:

-  матеріальну допомогу на оздоровлення – 88170,00грн.;

-  заохочення  за  сумлінну працю              -  86700,00грн.

 

  9. Дотримання вимог охорони дитинства, охорони праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, стан травматизму:

1) Курси з ОП  педпрацівників – в ліцеї;

2) Побутовий травматизм за 2014-2015 навчальний рік:

    - дорослі:   0;

    - діти:         0.

3) Травматизм виробничого характеру – 0 чол.;

4) Медичний профогляд співробітників – 100 %, учнів - 100 %.

 

Дотримання правопорядку неповнолітніми та профілактичні заходи щодо попередження правопорушень:

На внутрішньоліцейному обліку перебувало 13 учнів, з них – 9 дівчат.

На обліку в міліції перебуває  -  0 чол., в службі у справах дітей  - 0 чол .

Протягом року учнями ліцею було здійснено 0 правопорушення в позаурочній час.

В розрізі правоосвітньої та правовиховної роботи в ліцеї цього року діє план спільних заходів адміністрації Маріупольського професійного ліцею сфери послуг і торгівлі та відділення кримінальної міліції Орджонікідзевського РВ м. Маріуполя з правового виховання учнів, їх батьків, а також профілактики наркоманії, алкоголізму та правопорушень серед учнівської молоді, для формування в учнів правової культури громадянина України. Педагогічний колектив ліцею тісно працює з Міським наркологічним диспансером, разом з яким проводяться лекції, класні годин та акції: «Тиждень без тютюну», «Я не палю», «Шкідливі звички не в тренді».

  З виховної роботи протягом навчального року були проведені наступні заходи:

з національно-патріотичного виховання:

позакласні години: « Я – громадянин - патріот незалежної держави Україна» (кл. керівник Ломакіна І.І.), «Патріотизм- нагальна потреба України» ( кл. керівник Ромащенко К.В.) «Я- Українець» (кл. керівник Дзюбенко А.В.); підготовлені та проведені круглі столи: «Наша країна- єдина Україна» ( до Дня Соборності України) ( кл. керівник Ромащенко К.В.), «Люблю свій народ – ціную його звичаї» ( кл. керівник Ковтун О.А.), «Донорство крові - почесна справа» ( кл. керівник Любієва В.Н.),

« Їх славні імена в літописі Другої світової війни» ( кл. керівник Ромащенко К.В.); організовані відкриті класі години - презентації : «Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину"(кл. керівник Ломакіна І.І.), « Я – Українець» (кл. керівник Горяїнова І.І.), «Тих днів не змовкне слава» (кл. керівник Шуляк Т.Н.), «Забуттю не підлягає» (кл. керівник Киліна Ф.В.), «Герої небесної сотні» (кл. керівник Ковтун О.А.), та багато інших позакласних заходів, які направлені на виховання громадянської позиції майбутніх фахівців сфери послуг і торгівлі.

Також проводились слідуючи позакласні заходи:

·​ Заходи до всесвітнього дня боротьби зі СНІДом.

·​ День святого Миколая.

·​ Новорічний вогник.

·​ День студента.

·​ «Тетянин день» виховний захід в гуртожитку.

·​ Конкурси читців в бібліотеці .

·​ Заходи щодо Дня закоханих.

·​ Культурно-масові заходи щодо пам’яті Т.Шевченка, Дня рідної мови.

·​ Заходи щодо дня козацтва.

·​ Свято « Масляної»

·​ Заходи щодо Міжнародного жіночого дня.

·​ Заходи до Дня перемоги.

·​ Заходи до Дня матері.

·​ День здоров`я.

Учні разом з педагогічним колективом приймали участь у волонтерській роботі, приймали участь у загальноміських акціях «Подаруй дитині радість», «Ялинка бажань», «До дня св. Миколая». Для учнів, що прибули з зони АТО була проведена благочинна акція - збір канцелярських принадь та речей. Учні ліцею приймали участь в регіональному фестивалі - конкурсі української культури, де зайняли призові місця ( 1 учениця групи №4 Назаренко К. та 2 учениці групи № 1 Перміна Н., Зюбанова К.).

      В ліцеї протягом року на належному рівні проводилась робота з соціально-незахищеними учнями та учнями–переселенцями з зони проведення АТО, вони першочергово отримували допомога та правові консультації фахівців ССД, ЦССДСМ.

       Всіх учнів - сиріт, та учнів позбавлених батьківського піклування, яких було випущені з ліцею в січні поточного року були працевлаштовані.

      Для проведення лекторіїв учням ліцею та їх батькам адміністрацією ліцею були запрошені фахівці з міського наркологічного диспансеру, служби у справах дітей, кримінальної міліції у справах дітей, пожежної безпеки, цивільного захисту, міської лікарні.

10. Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу

- в ліцеї діє графік прийому громадян директором ліцею, заступниками директора;

-  реагування керівників на зауваження та пропозиції своєчасне.

   Всі питання, які були поставлені перед керівництвом ліцею, виконані.

Скарги до  вищих органів відсутні.

Фінансові порушення не встановлені.

11. Надходження спеціальних коштів –  81251,470 грн.

 

ВИСТУПИЛИ:

  1. Малай І.Б. - заст. директора з навчально-виробничої роботи

2014-2015 навчальний рік складний, але ми впорались і всі поставлені задачі виконали.

Вважаю роботу  директора задовільною.

  1. Лисенко О.А. – заст.директора з навчально-виховної роботи. Дала позитивну характеристику роботі директора і запропонувала: «Признати роботу директора «добре»».
  2. Журова К.І. – завгосп. Зазначила, що: «…до директора можна звертатися з любими питаннями з господарської частини і вони будуть вирішені. Тому пропоную визнати роботу директора ліцею «добре»».
  3. Дзюбенко А.В. – голова профспілки. Сказала: «… ми співпрацюємо з директором в тісній співпраці, знаходимо спільні рішення на складні питання сьогодення. Забезпечуємо виконання колективного договору. Оцінюю роботу директора «задовільно».
  4. Щербань Н.М. – голова соцстрахування. «Роботу директора оцінюю «відмінно», так як директор турбується і за здоров’я, і морально-психологічний клімат в  колективі. Активно реагує на всі потреби і прохання працівників ліцею, завжди надає посильну допомогу.»
  5. Герінг Н.П. – голова батьківського комітету. «В цьому ліцеї навчається два мої сини. Роботою всього педагогічного колективу дуже задоволена, цікаве навчання, подяка всім працівникам, особливо Тамарі Дмитрівні – директору. На любе питання чи допомогу завжди давала гідну відповідь. Оцінюю роботу директора на «добре».»
  6. Коломоєць В.В. – член батьківського комітету. «Цілком підтримую колективну думку ліцею. Оцінюю роботу директора на «добре».     

 

ГОЛОСУВАЛИ: визнано роботу директора МПЛСПіТ  задовільною –                      49 чол., незадовільною – 0 чол. 

 

РІШЕННЯ ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ:

 

  1. Признати роботу директора МПЛСПіТ у 2014-2015 навчальному році задовільною.
  2. Продовжити  у наступному навчальному році подальшу комп’ютеризацію навчального процесу.
  3. Впроваджувати нові технології в навчально-виробничий процес.
  4. Національно-патріотичне виховання повинно  бути основою всього навчально-виховного процесу.
  5. Впровадити  в навчальний процес методи Ділової активності, Ділової ініціативи, модульне навчання, використання інформаційних технологій.
  6. Продовжити реалізацію в наступному році цільової комплексної програми розвитку та функціонування української мови  в Донецькій області.

 

   

 

         Голова зборів                                                                                          А.В. Дзюбенко

 

        

          Секретар                                                                                І.І. Ломакіна

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: МПЛСУиТ (07.07.2015)
Переглядів: 939 | Рейтинг: 0.0/0