Головна » Статті » Мої статті |
Донецька обласна державна адміністрація
Департамент освіти і науки Маріупольський професійний ліцей
сфери послуг і
торгівлі
87502
м. Маріуполь, пр-т 1-го Травня, 51 ВДК в
м. Маріуполі, код ОКПО 02542780, банк одержувача: УДК у Донецькій обл. м.
Донецьк; МФО 834016 , код ОКПО 02542780; розрахунковий рахунок 35227001000226 тел. (0629) 22-25-50; 22-24-14
№ ____ від _____________ 2013р.
П Р О Т О К О Л загальних зборів колективу Маріупольського професійного
ліцею сфери послуг і торгівлі (60)
від 20 червня 2013 року
Кількість членів колективу – 51
чол. Присутні
– 44 чол.
Відсутні з поважних причин – 7
чол.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Звіт директора МПЛСПіТ Казанцевої Тамари
Дмитрівни про свою діяльність перед педагогічним колективом у 2012/2013 навчальному році. СЛУХАЛИ: Директора МПЛСПіТ Казанцеву Тамару Дмитрівну., тези виступу: ·
за
рахунок бюджетних коштів – 447 чол. ·
понад
державне замовлення – немає ·
за рахунок
фізичних осіб (за договорами)
- 31 чол. ·
працевлаштування:
94,83% (3,88 % - по догляду
за дітьми до
3-х років; 1,3% - по вагітності та
пологам); ·
втрата
контингенту: - за навчальний рік – 4чол. з них: - перевід до інших навчальних закладів:
ПТНЗ – 2 чол. - інші
причини – 2 чол. 2.
Створення умов для варіативності навчання та заходи щодо впровадження
інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес: 1) Колектив ліцею працює над проблемою:
„Формування активної особистості з високим потенціалом виробництва та
гуманітарної науки і культури через інноваційні форми навчання”. 2) У навчальні плани внесені предмети по розвитку
ділової ініціативи і комерціалізації, а
саме: „Ділова активність”, ”Основи підприємницької діяльності”, „Основи
винахідництва”, як предмети, що вільно обираються. 3) Проведені інструктивно-методичні засідання з
викладачами: -
впровадження
інноваційних, технологій у процес
навчання предметів гуманітарного циклу; -
розвиток
інформаційно-комунікаційних навичок на
уроках спецдисциплін; -
система
модульного, блочного навчання на уроках
спецдисциплін. Працює мережа INTERNET. Педагогічний колектив працює за
наступними напрямками: - впровадження в навчальний процес інноваційних,
інформаційно- комунікаційних технологій навчання; - вивчення нових технологій виробництва та нової
техніки; - активізація учнів, застосування прийомів
майстер класу на уроках виробничого навчання. Протягом року в навчальний процес
впроваджувалися інноваційні технології навчання: 1. Ділова активність та ініціатива; 2.Блочно-модульне навчання ; 3.Інформатизація та комп’ютеризація
навчального процесу; Протягом року в ліцеї проводилася інструктивно-методична робота з
питань: 1. Педагогіка
і психологія. 2. Обмін
досвідом 3. Організація з
проведення конкурсів з професійної майстерності серед учнів та майстрів
виробничого навчання за професіями. 4. Організація
виставок кращих методичних
розробок, проведення
відкритих позакласних заходів, уроків виробничого
навчання «майстер-клас», сучасних
уроків теоретичного навчання. 5. Проведення
заходів внутрішньоліцейного,
регіонального і обласного
рівнів з питань
ефективної роботи педагогів.
Для підвищення педагогічної майстерності
методичним кабінетом використовувалися нетрадиційні форми методичної роботи:
ділова гра "Психологічний тренінг самоконтролю в учнів", ділова гра з
майстрами виробничого навчання: "Сучасні методи та форми проведення уроків виробничого навчання”, творчі семінари: "Я проводжу
уроки українською мовою», «Інноваційний напрямок «бористика», «Ласкаво просимо
у світ прекрасного
смаку». В ліцеї проводиться системна робота з
вивчення, узагальнення, впровадження та
розповсюдження передового педагогічного досвіду. Передовий досвід педагогічних
працівників ліцею пропагандується за допомогою взаємовідвідування уроків,
проведення позакласних заходів, ярмарок передового педагогічного досвіду. В
ліцеї організовано секція обміну досвідом «Школа молодого майстра». З метою
пропаганди педагогічного досвіду в ліцеї проводяться семінари з практичним
показом. На протязі
навчального року вивчались сучасні та інноваційні технології
на виробництві -
це нові рецептури
блюд, сучасне устаткування
підприємств громадського харчування
і торгівлі, нові види організації
виробництва та обслуговування на підприємствах громадського харчування і торгівлі, сучасні методи обслуговування
відвідувачів. Заслуговує
уваги профорієнтаційна робота адміністрації, викладачів та
майстрів виробничого навчання
з пропаганди професійного
напрямку ліцею, організована
реклама в засобах масової інформації, в транспорті, на радіо, Маріупольському
сайті, виготовлені кольорові буклети і
розповсюджені у школах, на «ярмарках праці», виготовлені фотостенди прикрашають
кабінет приймальної комісії, коридори ліцею. Згідно з
річним планом роботи
педагогічний колектив ліцею
продовжує працювати над проблемою
«Гуманізація та професіоналізм в
масовому харчуванні, сфері послуг
і торгівлі». Педагогічний
колектив ліцею знаходиться в постійному пошуку нових форм та методів роботи з
впровадження в навчальний процес нових педагогічних, виробничих та
інформаційних технологій, оновлення змісту професійної підготовки. 3. Участь у спортивному житті
міста: ·
спартакіада
серед ліцеїв м.Маріуполя по видам спорту : волейбол, баскетбол, футбол,
настільний теніс, шахи, крос, пробіг на приз газети «Приазовський робочий»; ·
змагання
присвячені «Дню вітчизни»: стрільба, підтягування, підйом штанги та гир,
естафета; ·
першість ліцею по видам спорту: футбол, баскетбол,
волейбол, теніс, стрільба. 4.
Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи: Протягом навчального року в училищі працювали гуртки: -
художньо-естетичного
напрямку. Спортивні секції: -
з
футболу; -
волейболу; -
настільного
тенісу; -
шахово-шашковий
гурток; -
баскетболу Предметні гуртки. Художньої самодіяльності: -
вокальний; -
танцювальний
5. Забезпечення керівником професійно-технічного навчального закладу
моніторингу та прогнозування проблем ринку праці регіону у робітничих кадрах з
метою відповідного формування контингенту учнів, слухачів професійно-технічного
навчального закладу: - протягом року проводились ярмарки професій в яких ліцей приймав
активну участь; - налагоджено тісний зв’язок з
підприємствами міста і їх керівниками з питань потреби підприємств у робітничих
кадрах. 6. Заходи щодо зміцнення та модернізації
матеріально-технічної бази навчального закладу: - 5 комп’ютерів; - вогнегасник; - медичне обладнання; - водонагрівач; - стільці (55 шт.); - парти (30
шт.); - шафи (3 шт.); - столи (1 шт.); - кавова машина (1 шт.); - програмне забезпечення «Парус». 7. Заходи щодо
забезпечення навчального закладу кваліфікованими педагогічними кадрами та
доцільність їх розстановки: - у 2012/2013 навчальному році пройшли курси підвищення кваліфікації –
4 чол. 8. Соціальний
захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів і педагогічних працівників: - забезпечена організація харчування буфетною продукцією та медичне
обслуговування учнів та педагогічних працівників; - у зв’язку з відсутністю їдальні в ліцеї учням-сиротам виплачується
компенсація за харчування; - кожного року проводиться медичний огляд учнів і педагогічних
працівників. 9. Надання
соціальної підтримки та допомоги дітям-сиротам, дітям, які позбавлені
батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей: - протягом року надавалася
матеріальна допомога на загальну суму 71313,28
грн.; - матеріальне стимулювання
– 27363,56 грн. 10. Моральне та
матеріальне стимулювання працівників, організація їх відпочинку та
оздоровлення: а) за 2012-2013
навчальний рік нагороджені: - Подякою МПЛСПіТ – 3 чол. - б)
оздоровлено педпрацівників та учнів: ·
профспілкою «ВАТ «Азовзагальмаш» виділено на оздоровлення
працівників ліцею у 2012-2013 році санаторно-курортних путівок в профілакторій
– 7 шт.; 10 путівок на узбережжя
Азовського моря; ·
виплачено
працівникам премії та матеріальної допомоги
на суму 38500,00 грн. 11. Дотримання
вимог охорони дитинства, охорони праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних
норм, стан травматизму: 1) Курси з ОП педпрацівників – в
ліцеї; 2) Побутовий травматизм за 2012-2013 навчальний рік: - дорослі: 0 - діти: 0; 3) Травматизм виробничого характеру – 0 чол.; 4) Медичний профогляд співробітників – 100 %, учнів - 100 %. 12. Дотримання
правопорядку неповнолітніми та профілактичні заходи щодо попередження
правопорушень: 1) з 01.09.2012 року по 30.06.2013 року - правопорушень
не скоєно; 2) інженерно-педагогічним колективом
проводиться робота по попередженню правопорушень: а) зв’язок з батьками учнів; б) проведення профілактичних заходів: бесіди,
зустрічі з працівниками міліції, прокуратури; в) проведення виховних годин та бесід з учнями на правові теми тощо. г) сумісна праця з відділом
кримінальної міліції та службою у справах з неповнолітніми, центром соціальних
служб молоді; д) в ліцеї створена комісія
яка веде облік і допомагає учням, які
потребують додаткової уваги. 13. Дисциплінарна
практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу - в ліцеї діє графік прийому громадян директором ліцею, заступниками
директора; - реагування керівників на
зауваження та пропозиції своєчасне. Всі питання, які були
поставлені перед керівництвом ліцею, виконані Скарги до вищих органів
відсутні. Фінансові порушення не встановлені. 14. Надходження
спеціальних коштів – 97200,00 грн. ВИСТУПИЛИ: 1.
Бондаренко В.М. – заступник директора
з навчально-виховної роботи: «Тамара Дмитрівна як
керівник дбає про
покращення навчального процесу, про
кожного педагогічного робітника
та учня. Займається поповненням
матеріально-технічної бази ліцею. Всі
питання вирішує на
високому професійному рівні. Пропоную роботу
директора визнати доброю». 2. Лисенко О.А. – заступник
директора з навчально-виробничої робот: «…хочу відмітити
професіоналізм як директора, високу ділову
активність, високі людські
якості та доброзичливість до
підлеглих, учнів та
їх батьків. Роботу директора
вважаю визнати доброю».
3. Драчук Н.М. – головний
бухгалтер: «Особисто хочу
оцінити роботу директора,
як «добре». Її роботу
можна побачити у
веденні навчального, виховного процесів, господарської діяльності. Тамара Дмитрівна
компетентна у вирішенні
всіх фінансових питань
та правильному використанні коштів». 4. Кряжевських Н.П. – старший
майстер: «Вся робота в
ліцеї проводиться під
керівництвом Тамари Дмитрівни. Всі питання
та проблеми вирішуються
з застосуванням професійних
якостей керівника. Пропоную роботу
директора оцінити, як
«добре» і побажати
творчих успіхів і
терпіння». 5. Панченко
Н.П..- методист ліцею: «Задачі педколективу на 2013-2014 навчальний
рік: 1) подальше впровадження інноваційних
технологій в навчальний
процес; 2) впровадження Гендерної політики; 3) продовження практики проведення творчих конкурсів і олімпіад серед
учнів на краще знання української мови, звичаїв та традицій народу України; 4) щорічна участь у
Всеукраїнському конкурсі з української мови імені П. Яцика та ін. В новому навчальному році у нас
буде багато задач. Завдання
освіти – сприяти гармонійному розвитку особистості, давати їй не тільки
спеціальні вміння і навички, а вчити спілкуватися зі світом, розуміти інших,
підвищувати загальний рівень культури і духовності людини. Директор
всебічно сприяє розвитку
гармонічних гендерних стосунків
в колективі, користується повагою, як
педколективу так і
учнів і їх
батьків. Характеризується діловою
сміливістю, професіоналізмом. Вважаю роботу директора задовільною». 6. Журова К.І.
– завгосп «Під керівництвом
Тамари Дмитрівни проведено
ремонт навчального,
спортивного корпусів та
гуртожитку. Як дбайливий господар,
вона вміє цілеспрямовано використовує
кошти на господарські
потреби навчального закладу, вміє налагоджувати ділові відносини
з підрядними організаціями. Роботу директора
вважаю «задовільною». 7. Ніфонтов
О.В.- керівник
фізичної культури: «Заслухавши
своїх колег щодо
проведеної роботи директора,
я їх підтримую
і цілком згодний
з оцінкою роботи директора
«добре». Вона ніколи
не «опускає руки»
і продовжує поповнення
матеріально-технічної бази спортивного
залу. Тамара Дмитрівна активно
слідкує за участю
учнів у спортивних
змаганнях та їх
заохоченням. Учні з задоволенням
займаються у спортивних
секціях, що сприяє профілактиці
правопорушень, яка є однією із головних задач ліцею. Необхідно пропагандувати
здоровий спосіб життя, оголосити боротьбу пияцтву, наркотикам, пропагандувати
спорт, заняття фізичною культурою. І взірцем здорового способу життя повинні
бути майстри виробничого навчання і
викладачі. Треба досягти такого рівня, щоб заняття фізкультурою не було
примусовим, а було виявом внутрішньої потреби учня. Саме через фізичну культуру
і спорт можна протистояти негативному впливу вживання наркотиків, алкоголю
тощо. Пропоную оцінити роботу директора задовільною». 8. Ржевська Л.Г.. викладач спецдисциплін: «Основне завдання питання
гарантування безпеки життєдіяльності та охорони праці в ліцеї – це
попереджувальна, профілактична робота серед учнів. В ліцейному кабінеті з
охорони праці систематично проводяться навчання, консультації, відкриті уроки;
для практичного використання у роботі надаються методичні рекомендації,
виконується Закон України „Про охорону праці”. Ці напрямки роботи треба
продовжити у новому навчальному році. Роботу директора вважаю
задовільною». 9. Кіліна Ф.В. - майстер виробничого навчання: «Головна проблема нашого
колективу – профорієнтаційна робота. Усім членам педагогічного колективу
необхідно активніше пропагувати робітничі професії, зокрема професії кухаря,
кондитера, продавця продовольчих
товарів, контролера-касира, офіціанта, бармена. Вести роз’яснювальну
роботу з учнями щодо специфіки цих професій, можливостей працевлаштування, конкурентоспроможності на ринку праці. Пропоную вважати роботу директора
задовільною». 10. Журова К.1. - завгосп: «В 2012-2013 навчальному році багато уваги приділено укріпленню
матеріально-технічної бази ліцею: виконані поточні ремонти
гуртожитку, тепломережі, кабінетів та майстерень на 36875,00 грн. На сьогодні навчальний заклад
підготовлений до нового 2013-2014
навчального року. Роботу директора
вважаю задовільною». 11. Барська
Г.А.. – бібліотекар: «Бібліотека навчального закладу поповнена
великою кількістю навчальної та методичної літератури, періодичними виданнями.
Вважаю роботу задовільною.
ГОЛОСУВАЛИ: визнано роботу директора МПЛСПіТ
задовільною - 44 чол., незадовільною – 0 чол.
РІШЕННЯ ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ:
1. Признати роботу директора МПЛСПіТ у 2012-2013 навчальному році
задовільною. 2. Продовжити
у наступному навчальному році подальшу комп’ютеризацію навчального
процесу. 3. Впроваджувати нові технології виробництва в
навчальний процес. 4. Розвивати підприємницьку діяльність
згідно з регіональною Програмою розвитку Донецької області. 5. Впровадити
в навчальний процес методи Ділової активності, Ділової ініціативи,
модульне навчання, використання інформаційних технологій. 6. Продовжити реалізацію в наступному
році цільової комплексної програми розвитку та функціонування української
мови в Донецькій області.
Голова зборів Н.М. Щербань
Секретар Л.Г. Ржевська | |
Переглядів: 1381 | |