Реєстрація | Вхід
Головна » Статті » Мої статті

>>> Читати тут <<<

 

В колективі

Маріупольського професійного ліцею сфери послуг і торгівлі

відбулися  щорічні педагогічні читання

які пройшли під гаслом:                          « Майстерність вихователя не є особливим

                                              мистецтвом, що вимагає особливого таланту - 

це професія , котрій потрібно вчитися».

                                                                                                                          (А.С. Макаренко)

 

Педагогічні працівники ліцею  в своїй роботі    приділяють велику увагу   вивченню питань педагогіки та психології, розвитку особистості людини,  професійному становленню здобувачів освіти та  вихованню в них найкращих якостей.

 В своїх доповідях  та презентаціях вони висвітлили питання , які є актуальними завжди та постають на часі, як от:

  1. «Емпатія- шлях до взаєморозуміння» - директор Казанцева Т.Д.
  2. «Вирішення конфліктів мирним шляхом» - заст. директора з НВхР Лисенко О.А.
  3. «Сучасний молодіжний рух в Україні»- керівник фізичного виховання Тепла С.С.
  4. «Виховна діяльність майстра виробничого навчання» - майстер виробничого навчання Зарянкіна Н.М.
  5. « Особистість та суспільство: виховний потенціал освіти» - майстер виробничого навчання Корольова К.М.
  6. «Психологічні особливості профілактики конфліктів у педагогічному процесі» - методист Панченко Н.П.
  7. «Десять порад щодо психічного здоров’я та добробуту для педагогів» - практичний психолог Гринчук О.А.
  8. «Організація і методика виховної роботи в закладах професійної (професійно-технічної) освіти» - викладач Любієва В.М.
  9. « Професійне виховання здобувачів освіти у закладах професійної (професійно технічної) освіти» - викладач Ломакіна І.І.

 

 

Відбулися активні обговорення всіх тем та надійшли пропозиції щодо використання  матеріалів  в роботі педпрацівників ліцею по вдосконаленню освітнього  процесу.

 

Категорія: Мої статті | Додав: МПЛСУиТ (31.01.2022)
Переглядів: 169 | Рейтинг: 0.0/0